Reklama Media Expert z udziałem piosenkarki Eweliny Lisowskiej może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego? Internauci już kpią z reklamy, bo mają jej zwyczajnie dość.
Częstotliwość emisji tej reklamy do tego stopnia zaczęła irytować internautów - że Ci zaczęli już nawet tworzyć dziesiątki memów i przeróbek wideo z reklamą.
Na Facebooku powstał już nawet fanpage "Rzygam reklamą Media Expert", który polubiło już blisko 35 tys. osób!
Do fali krytyki odniosła się już sama zainteresowana. Ewelina Lisowska napisała na Twitterze: "Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta :)"
Co ciekawe Media Expert dało posłuch niezadowolonym słuchaczom i telewidzom. Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert, informuje Wirtualne Media, że firma na bieżąco obserwuje, jak komentowana jest ich kampania.
Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia
Ewelina Lisowska na miejscu ambasadorki marki Media Expert zastąpiła Dorotę "Dodę" Rabczewską, która była twarzą firmy przez ostatnie dwa lata.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?