Włączyliście w święta telewizor? Jeżeli tak to na 99,9 proc. zobaczyliście jak Ewelina Lisowska przechadza się po sklepie Media Expert i głośna śpiewa hasło promocji "Włączamy niskie ceny" - w rytm melodii swojego hitu "W stronę słońca". Klienci narzekają na zbyt intensywną kampanię reklamową w radiu i telewizji. I osiągnęli efekt. Reklama zniknie na jakiś czas!



Reklama Media Expert z udziałem piosenkarki Eweliny Lisowskiej może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego? Internauci już kpią z reklamy, bo mają jej zwyczajnie dość.



Częstotliwość emisji tej reklamy do tego stopnia zaczęła irytować internautów - że Ci zaczęli już nawet tworzyć dziesiątki memów i przeróbek wideo z reklamą.



Na Facebooku powstał już nawet fanpage "Rzygam reklamą Media Expert", który polubiło już blisko 35 tys. osób!



Do fali krytyki odniosła się już sama zainteresowana. Ewelina Lisowska napisała na Twitterze: "Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta :)"


Co ciekawe Media Expert dało posłuch niezadowolonym słuchaczom i telewidzom. Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert, informuje Wirtualne Media, że firma na bieżąco obserwuje, jak komentowana jest ich kampania.

Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia




Ewelina Lisowska na miejscu ambasadorki marki Media Expert zastąpiła Dorotę "Dodę" Rabczewską, która była twarzą firmy przez ostatnie dwa lata.


Rozrywka

Komentarze (33)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

jaa (gość)

warto poczytać chociażby tu http://mediait.pl/memy-jako-narzedzie-marketingowe/ dlaczego z marketingowego podejścia jest skuteczna

anonim (gość)

Co wy od niej chcecie. Każdy chce jakoś zarobić ,
prędzej trzeba mieć pretensję do media ekspert,a reklamy wszystkie są równie denerwujące.

kuddy (gość)

To już się robi nudne, to zjeżdżanie ciągłe. Mówię Wam, to była ustawka. bo skąd nagle takie zainteresowanie mediów? Moim zdaniem ktoś to fajnie ukartował, a przy okazji nabił sobie hajs za ilość odsłon.

cyber (gość)

dokładnie, ten mem najlepszy, czak zawsze wygrywa haha Co do rekllamy to już mnie nie drażni, raczej bawi :D

beni (gość)

ta ostatnia i filmik szymona majewskiego i z chackiem norisem wymiatają i sa najlepsze dotychczas, ale może coś jeszcze powstanie.

tt (gość)

Najbardziej mnie dziwi określenie dziennikarzy "internauci". Piszą, jakby WSZYSCY użytkownicy netu mieli takie, a nie inne zdanie. Piszą tak, jakby owi "internauci" to była jakaś jedna i jednomyślna świadomość. A przecież jest tak, że w necie na KAŻDY temat są jakieś memy, komentarze itp. I co ciekawe na jakiś temat funkcjonuje w necie kilka przeciwstawnych opinii. Net jest przecież odzwierciedleniem całego społeczeństwa, jego RÓŻNOŚCI i złożoności. Także proszę, nie piszcie w ten sposób!

ajo (gość)

Zniknie , ciekawe kiedy ? .Dziś na stacjach tv komercyjnych emitowana była prawie co 15 min i szlag trafił telewizor

real (gość) (łodyga)

Raczej zapamiętają gdzie nie robić zakupów, bo ceny wcale nie takie niskie, a Lisowska wcale nie taka dobra piosenkarka dlatego daje upust swojego talentu w reklamie.

irasiad (gość)

Żałosne to było to że po jp2 było w tv nic ,w kraju demokratycznym!, a było jak w Iranie . żenada !!,i nikt nie miał nic do powiedzenia !!

zRcie (gość)

Prawdę mówiąc pierwszy raz gdy usłyszałem tą reklamę w radiu 3 to zaczęła mnie irytować i też leciała w kółko. A w telewizji nieraz leciała dwa razy pod rząd tylko z różnymi wersjami piosenek.
Niech idzie sobie pośpiewać przed lustRem,

Jorg (gość)

Ciekawe komu w tym zapyziałym ze wszech miar katolickim miasteczku przeszkadza ta akurat reklama?
Ciekawe że nikt nie zainteresuję się bezsensownie działającą sygnalizacją powodującą niepotrzebnie trucie nas spalinami nawet w okresie nocnym i świątecznym.
Szukajcie debili w tym miasteczku bo jest ich sporo w kręgach decyzyjnych.

łodyga (gość)

No to oczywiste, ale za to dobrze zapamiętają gdzie robić zakupy. Lisowską tez zaamiętają. Polecam film Szymona Majewskiego. To jest najlepszy komik ever!