W Małopolsce i na Podkarpaciu - zamki i pałace, na Śląsku i w Zagłębiu – zabytki techniki, na Pomorzu zachodnim – najciekawsze w sezonie imprezy, a w województwie pomorskim, łódzkim i dolnośląskim – najnowsze atrakcje turystyczne. Od 1 lipca w serwisach internetowych naszemiasto.pl wybieramy Perły w Koronie 2010.

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij
Plebiscyt trwa przez całe wakacje – do 31 sierpnia włącznie - na regionalnych stronach portalu. Internauci głosują w kilkunastu województwach. Na 10 laureatów w każdym regionie czekają specjalne certyfikaty, na Czytelników – atrakcyjne nagrody, między innymi weekendy w hotelach i przewodniki Demartu, Bezdroży oraz wydawnictwa PolskaTurystyczna.pl.

Pod hasłem Perły w Koronie od dwóch lat naszemiasto.pl promuje regionalne atrakcje turystyczne w całej Polsce Przed rokiem wybieraliśmy po dziesięć pereł architektury i niezwykłych budowli. Wszystkie perły otrzymały ok. 900 000 głosów. W tym roku stawiamy na perłowe rozmaitości – zarówno na atrakcje pachnące nowością (Pomorze, Ziemia Łódzka, Dolny Śląsk), jak i znane z długowieczności warownie i pałace (Wielkopolska, Małopolska, Podkarpacie). Po raz pierwszy – w województwie zachodniopomorskim – głosować będzie można na imprezowe hity sezonu. A na Śląsku i w Zagłębiu – na charakterystyczne dla tych stron zabytki techniki.

Do 30 czerwca redakcja naszemiasto.pl czeka na propozycje obiektów, miejsc, szlaków, imprez i produktów turystycznych, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się wśród kandydatów na Perły w Koronie 2010. Za najciekawsze zgłoszenia będą nagrody - dla autora propozycji oraz zgłoszonego obiektu, który znajdzie się na liście do głosowania. Szczegóły plebiscytu i konkursów czytelniczych, a także listy obiektów zaproponowanych przez redakcję, dostępne są na stronach miejskich i turystycznych w serwisach naszemiasto.pl.

Nagrody czekają również na tych internautów, którzy na stronach plebiscytowych oprócz swoich głosów pozostawią opinie i komentarze. Głosujemy, komentujemy i kibicujemy regionalnym perełkom do 31 sierpnia.

Partnerami plebiscytu są wydawnictwa Demart, Bezdroża i PolskaTurystyczna.pl. Akcji patronują regionalne organizacje turystyczne – pomorska, zachodniopomorska, opolska, lubuska, kujawsko-pomorska.




d.

Wiadomości

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!