Jastrzębie znajdzie się na produktach marki Gryfnie
Jastrzębie-Zdrój, a dokładnie tamtejszy Instytut Dziedzictwa i Dialogu Łaźnia Moszczenica, podjął współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w regionie, firmą Gryfnie. Stworzy ona produkty, które będą miały za zadanie promować miasto.
- Pomysł na tę kolekcję to ukłon zarówno w stronę jastrzębian, którzy utożsamiają się ze swoim miastem i chcą manifestować lokalny patriotyzm, jak i wobec turystów, którzy będą odwiedzali Łaźnię Moszczenica, Żelazny Szlak Rowerowy czy Park Zdrojowy - tłumaczą pracownicy Łaźni, których inicjatywą jest współpraca Jastrzębia i Gryfnie.
W ramach współpracy powstaną bluzki, kubki, magnesy
Wiadomo już, że gadżetami, jakie wyprodukuje marka będą: koszulki, skarpetki, plakaty, magnesy i kubki. Wszystkie mają nosić jastrzębskie znamiona.
- Tworząc projekty graficzne wzięto pod uwagę charakterystykę miasta i jego architekturę. Dlatego są zarówno uzdrowiskowe, jak i kopalniane obiekty, a także bloki oraz… rower - wskazuje Kamila Sadowska-Lasyk, specjalista ds. promocji Instytutu Dziedzictwa i Dialogu.
To pierwsza taka współpraca Gryfnie i miasta
Jak dotąd Jastrzębie z firmą Gryfnie nie współpracowało na żadnym polu. Nie tylko pod tym względem jest to jednak współpraca wyjątkowa. Przedstawiciele marki zaznaczają, że dotychczas z żadnym innym miastem nie była ona tak szeroka.
- Do tej pory współpracowaliśmy z kilkoma miastami i były to zamówienia głównie na magnesy i skarpety. Łaźnia Moszczenica jako pierwsza zdecydowała się na zamówienie większej ilość różnorodnych produktów dedykowanych miastu - mówi Klaudia Roksela z Gryfnie, która dodaje, że liczy, iż po udanej - a za taką jest ona uważana - współpracy z Jastrzębiem, również sama firma zyska jeszcze pozytywniejszy rozgłos.
- Gryfnie to świetna jakość i rozpoznawalny dizajn. Chcieliśmy stworzyć rzeczy, które ludzie będą chcieli nosić z dumą, kubki, z których z przyjemnością będą pili poranną kawę, pamiątki, które podarują znajomym i rodzinie - chwalą sobie współpracę z marką przedstawiciele Łaźni Moszczenica.
Produkty będą dostępne w Łaźni Moszczenica. Ile będą kosztować?
Jak informują w Łaźni Moszczenica, koszt gadżetów stworzonych przez firmę Gryfnie ma się wahać od kilku do kilkudziesięciu złotych. Ich zakup ma być możliwy właśnie w Łaźni, gdy ta zostanie już otwarta. A to przypomnijmy planowane jest na sierpień tego roku.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?