Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jastrzębie znajdzie się na produktach marki Gryfnie. Współpracę z firmą nawiązała Łaźnia Moszczenica. Powstaną koszulki, kubki, magnesy

Piotr Chrobok
Piotr Chrobok
Cena gadżetów wyprodukowanych przez Gryfnie ma się wahać od kilku do kilkudziesięciu złotych.
Cena gadżetów wyprodukowanych przez Gryfnie ma się wahać od kilku do kilkudziesięciu złotych. mat. prasowe
Powstaną koszulki, kubki, skarpetki i magnesy. Na wszystkich znajdzie się "wizerunek" miasta, wpisujące się w jego krajobraz bloki, kopalnie, czy fragmenty uzdrowiska. To założenia współpracy, którą jastrzębski Instytut Dziedzictwa i Dialogu nawiązał z firmą Gryfnie.

Jastrzębie znajdzie się na produktach marki Gryfnie

Jastrzębie-Zdrój, a dokładnie tamtejszy Instytut Dziedzictwa i Dialogu Łaźnia Moszczenica, podjął współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w regionie, firmą Gryfnie. Stworzy ona produkty, które będą miały za zadanie promować miasto.

- Pomysł na tę kolekcję to ukłon zarówno w stronę jastrzębian, którzy utożsamiają się ze swoim miastem i chcą manifestować lokalny patriotyzm, jak i wobec turystów, którzy będą odwiedzali Łaźnię Moszczenica, Żelazny Szlak Rowerowy czy Park Zdrojowy - tłumaczą pracownicy Łaźni, których inicjatywą jest współpraca Jastrzębia i Gryfnie.

W ramach współpracy powstaną bluzki, kubki, magnesy

Wiadomo już, że gadżetami, jakie wyprodukuje marka będą: koszulki, skarpetki, plakaty, magnesy i kubki. Wszystkie mają nosić jastrzębskie znamiona.

- Tworząc projekty graficzne wzięto pod uwagę charakterystykę miasta i jego architekturę. Dlatego są zarówno uzdrowiskowe, jak i kopalniane obiekty, a także bloki oraz… rower - wskazuje Kamila Sadowska-Lasyk, specjalista ds. promocji Instytutu Dziedzictwa i Dialogu.

To pierwsza taka współpraca Gryfnie i miasta

Jak dotąd Jastrzębie z firmą Gryfnie nie współpracowało na żadnym polu. Nie tylko pod tym względem jest to jednak współpraca wyjątkowa. Przedstawiciele marki zaznaczają, że dotychczas z żadnym innym miastem nie była ona tak szeroka.

- Do tej pory współpracowaliśmy z kilkoma miastami i były to zamówienia głównie na magnesy i skarpety. Łaźnia Moszczenica jako pierwsza zdecydowała się na zamówienie większej ilość różnorodnych produktów dedykowanych miastu - mówi Klaudia Roksela z Gryfnie, która dodaje, że liczy, iż po udanej - a za taką jest ona uważana - współpracy z Jastrzębiem, również sama firma zyska jeszcze pozytywniejszy rozgłos.

- Gryfnie to świetna jakość i rozpoznawalny dizajn. Chcieliśmy stworzyć rzeczy, które ludzie będą chcieli nosić z dumą, kubki, z których z przyjemnością będą pili poranną kawę, pamiątki, które podarują znajomym i rodzinie - chwalą sobie współpracę z marką przedstawiciele Łaźni Moszczenica.

Produkty będą dostępne w Łaźni Moszczenica. Ile będą kosztować?

Jak informują w Łaźni Moszczenica, koszt gadżetów stworzonych przez firmę Gryfnie ma się wahać od kilku do kilkudziesięciu złotych. Ich zakup ma być możliwy właśnie w Łaźni, gdy ta zostanie już otwarta. A to przypomnijmy planowane jest na sierpień tego roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jastrzebiezdroj.naszemiasto.pl Nasze Miasto